
Curriculum Vitae
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Informaţii personale
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nume / Prenume
|
Alina NIȚĂ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Adresa
|
Bucureşti (România) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
E-mail
|
alina.nita@rarom.ro | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Naţionalitate
|
Română | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Data naşterii
|
28/06/1979 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Experienţa profesională
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28/02/2022 – prezent | Director General Registrul Auto Român R.A. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
20/06/2020 – 25.02.2022 | Director Economic Registrul Auto Român R.A. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
– Coordonarea activității financiar-contabile a regiei – Elaborarea periodică de informări și situații către Consiliul de Administrație – Elaborarea programelor de dezvoltare sau restrângere a activității – Elaborarea și fundamentarea bugetului de venituri și cheltuieli – Parcurgerea etapelor de aprobare a bugetului de venituri și cheltuieli – Întocmirea Raportului nonfinanciar – Monitorizare și raportare indicatori de performanță financiari și nefinanciari – Întocmire situații legate de execuția bugetară |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
06/12/2018 – 19/06/2020 | Șef serviciu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Buget și monitorizare raportare indicatori economico-financiari şi nefinanciari Registrul Auto Român R.A. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
– Elaborarea şi fundamentarea bugetului de venituri şi cheltuieli – Parcurgerea etapelor de aprobare a bugetului de venituri şi cheltuieli – Întocmirea Raportului nonfinanciar – Monitorizare şi raportare indicatori de performanţă financiari şi nefinanciari – Întocmire situaţii legate de execuţia bugetară |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
06/07/2015 – 05/12/2018 | Economist | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Registrul Auto Român R.A. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
– Evidența contablilă şi extracontabilă a activităţii reprezentanțelor R.A.R.- R.A. – Evidența veniturilor şi cheltuielilor efectuate pentru fiecare reprezentnață – Urmărirea derulării contractelor – Verificare înregistrare operativă în registrul de casă şi în registrul de bancă – Instruire casieri – Întocmirea decontului de TVA – Participare la operaţiunile de inventariere – Confirmări de solduri cu clienţii – Urmărirea şi recuperarea soldurilor neîncasate – Verificare recepţii la mijloace fixe şi obiecte de inventar |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
01/12/2013 – 05/07/2015 | Economist S.C Exyrom Serv SRL |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
– Negociere contracte cu clienţii şi furnizorii interni/externi – Urmărirea derulării contractelor, emiterea facturilor şi gestionarea stocurilor – program de gestiune CIEL – Înregistrarea operativă în registrul de casă şi în registrul de bancă – Înregistrarea cheltuielilor şi veniturilor – program de contabilitate SAGA – Întocmirea declaraţiilor către Administraţia Fondului de Mediu pentru ambalaje – Întocmirea declaraţiilor fiscale – Participare la operaţiunile de inventariere – Confirmări de solduri cu clienţii – Urmărirea şi recuperarea soldurilor neîncasate – Administrare magazin online, baze de date, stocuri |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16/03/2007 – 30/11/2013 | Economist S.C Green Clean SRL |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
– Negociere contracte cu clienţii şi furnizorii interni/exrerni – Urmărirea derulării contractelor, emiterea facturilor şi gestionarea stocurilor – program de gestiune CIEL – Înregistrarea operativă în registrul de casă şi în registrul de bancă – Înregistrarea cheltuielilor şi veniturilor – program de contabilitate SAGA – Întocmirea declaraţiilor către Administraţia Fondului de Mediu pentru ambalaje – Întocmirea declaraţiilor fiscale 390, 394, 392, 300 – Administrare magazin online, baze de date, stocuri |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13/02/2005-30/09/2006 | Ofiţer specialist III, analist programator categ. I în cadrul Serviciului Informatic | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
MINISTERUL AFACERILOR INTERNE Direcţia Generală de Paşapoarte |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
– Întocmirea metodologiei de lucru pentru programele software dezvoltate de către echipa de programatori şi instruire utilizatori cu privire la introducerea corectă a datelor prin demonstraţii practice şi prezentări – Prelucrare date şi transmiterea către diverse instituţii, întocmire situaţii statistice – Administrarea bazelor de date, arhitectura, proiectarea şi modificarea structurii bazelor de date, testare aplicaţii |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18/02/2003 – 12/02/2005 | Subofiţer, analist programator categ I în cadrul Serviciului Informatic | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
MINISTERUL AFACERILOR INTERNE Direcţia Generală de Paşapoarte |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
– Activităţi de dispecerat – Întreţinere aplicaţii software şi bază de date – Mentenanţa echipamentelor IT – Prelucrarea informaţiilor şi transmiterea către diverse instituţii |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15/07/2001 – 17/02/2003 | Referent, Analist programator ajutor debutant în cadrul Serviciului Evidenţa Populaţiei | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
MINISTERUL AFACERILOR INTERNE Direcţia Generală pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
– Întreţinere aplicaţii software şi baza de date – Asistență şi instruirea operatorilor pentru folosirea proiectelor software |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Educaţie şi formare | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2004 – 2006 | Masterat în Marketing şi comunicare în afaceri fără disertaţie |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
FACULTATEA DE MARKETING, în cadrul A.S.E. Bucureşti | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
– Managementul marketingului – Comportamentul consumatorului – Cercetări de piaţă – Cybermarketing |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1998 – 2003 | Economist | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
FACULTATEA DE CIBERNETICĂ STATISTICĂ ŞI INFORMATICĂ ECONOMICĂ, A. S. E. Bucureşti, Specializarea Statistică Social – Economică |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
– Sisteme de calcul şi operare – Cercetare operaţională – Baze de date – Probabilităţi şi statistică matematică – Sondaje şi anchete statistice – Sisteme de gestiune a bazelor de date – Analiza datelor şi software utilitar – Cibernetică economică |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1993 – 1997 | Contabil | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
GRUP ŞCOLAR ECONOMIC ADMINISTRATIV „A.D. XENOPOL” | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
– Contabilitate – Economie – Merceologie |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cursuri | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2003 | Administrator reţele Windows 2000 – curs Pro Management Training & Consulting |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
2004 | Programare SQL servere 2000 – curs Pro Management Training & Consulting |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aptitudini şi competenţe personale
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Limba maternă
|
Română | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Alte limbi străine cunoscute Engleză
Franceză
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Competenţe de comunicare
|
– Lejeritate în comunicare
– Loialitate față de conducere, principialitate, obiectivitate în cadrul colectivelor şi asumarea respectării valorilor morale și simbolurilor instituţiei angajatoare – Capacitate de persuasiune – Abilități de gestionare a conflictelor și a situațiilor de criză – Adaptabilitate la evoluția economică – Abilități de colaborare în echipă – Responsabilitate și asumare față de proiectele instituției angajatoare |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Competenţe dobândite la locul de muncă
|
– Experienţă bună a managementului de proiect şi al echipei – Capacitate de ordonare şi disciplină a muncii |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Competenţe informatice | – Microsoft Office™, Internet, Oracle, Microsoft SQL, Corel Draw, Adobe, Ciel, SAGA | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Permis de conducere | Categoria B |